Uddrag af feedback fra klienter

Her et lidt uddrag fra spontane feedback fra tidligere klienter som har været i et coaching forløb hos mig, og været til en tekniktime, hvor jeg lærer dem træningsteknik i styrketræning.

Her er det meget vigtigt man ikke bare som træner eller atlet viser klienten hvordan man skal udfører en øvelse, men virkelig går ind og finder ud af hvordan den pågældende klient kan og skal udføre en specifik øvelse.

Vi er nemlig ikke ens, langt fra ens, og derfor virker det slet ikke bare at vise hvordan jeg udfører feks. squat eller dødløft, nej her skal jeg ind og analysere personens anatomi og biomekanik for at finde frem til hvordan han/hun skal udfører den specifikke øvelse.

Tidligere klienter skrev

Love squats Bedømt af Lise

Hej Henning. Tak for en god aften. Har virkelig fået finjusteret teknikken på mange øvelser, men mest af alt er jeg glad for at være blevet bedre til at squatte. Jeg tager færre kilo men idet squatten er dybere kan jeg virkelig mærke en forskel. Her skal jeg kæmpe for at komme op og kæmpe for hver eneste squat. Det føles dejligt og rigtigt men selvfølgelig er det jo mega hårdt.

Kh. Lise

En god startBedømt af Kim

Da jeg for ca. 1 år siden begyndte at styrketræne, havde jeg aldrig forstillet mig at, jeg skulle have en personlig træningstime med en tidligere Verdensmester og 4x Mr Fitness 🙂

Men som tiden gik, blev jeg mere og mere bidt af sporten og begyndte at træne oftere og oftere. Men kunne samtidig også mærke at det frustrerede mig mere og mere, ikke at vide om jeg gjorde mine øvelser rigtigt.

Forsøgte at læse mig til mere viden om både kost og træning på nettet, men blev egentlig kun mere forvirret heraf.

Så faldt jeg over b-strong.dk og tænkte i laaaaang tid på om jeg ville ofre penge på en personlig trænings time. En dag besluttede jeg mig så, og tog kontakten og må indrømme at jeg ikke har fortrudt et sekund siden. Det var en super time med Henning. Selvom jeg var fuldstændig grøn i styrketræning, var det virkelig en super time, fik meget mere styr på de forskellige øvelser (primært de store basis øvelser)

Er meget mere motiveret når jeg træner nu + jeg også føler mig mere sikker i forhold til skader osv.

Kan varmt anbefales, også selvom du er helt ny i styrketræning !(Indsendt den 21/10/2013)

Venlig hilsen Kim

Trænings teknik der virker

Har tidligere i dag fået nogle tips til diverse øvelser i min bryst træning samt bentræning. Det var rart at få nogle gode råd til hvordan min teknik kunne forbedres. Øvelsen: Bænkpres, skrå bryst med vægte, front squat og squat. Vejledningen var helt i top, og var super godt tilfreds. Prøvede det efterfølgende af senere i dag under min session, og kunne sagtens mærke forskel fra hvordan jeg plejede at gøre.

Simon Pedersen

Personlig træningsteknink – et must i din træning!

Det er nu ved at være 2 uger siden, at jeg havde min personlige træningsteknik time med dig(Henning) Inden vi mødtes følte jeg, at jeg havde “fint” styr på min træning, men du fik optimeret min trænet dobbelt. Efter en 10 minutters snak om min træningsrutine, havde du nogle ændringer som du syntes, at jeg skulle prøve. Hold op det hjalp. Jeg gik fra at bænke 60 kg 10 reps, til 70 kg 10 reps. på bare fem minutter? – “bare” ved hjælp af din teknik.

Din teknik har betydet meget i min træning efter, jeg er blevet mere motiveret, fordi jeg ved, at jeg gør det rigtigt nu, eftersom jeg har fået det atvide af “4 x Mr Fitness” ham selv.

Jeg vil anbefale alle, som mangler en optimering i deres træning, og gerne vil gøre alle øvelserne rigtigt, og få det mest mulige ud af det, at få en “Personlig træningsteknik” med Henning Kristensen!

 

Deniz Skaadegaard

 

Share